søndag den 13. marts 2011

Noget om mig

Noget om min motivation...

Om det er min opvækst på landet, min store interesse for biologi og planter eller minderne fra min mormors have, som gør at jeg i dag har anskaffet mig en middel stor have i en lille lansby på landet med to katte, bier, høns, mand og børn, ved jeg ikke. Men jeg elsker min have lige som den er, lidt rodet fyldt med nye projekter og lidt for meget ukrut. Det er her jeg lader op og finder energi til arbejdsliv og dagligdagens trængsler.

Min grundlæggende filosofi er at dyrke haven økologisk, dvs. uden brug af sprøjtemidler og kunst gødning, men også så bæredygtigt som muligt. Bæredygtighed handler for mig om omtanke og respekt for jordens ressourcer og dyrene som lever her, og det aftryk vi som mennesker sætter på jorden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar