lørdag den 12. marts 2011

Argghhh.... layout over indhold

Hm! Jeg kan simpelthen ikke få layoutet til at virke på denne blog - og alt det som jeg har på hjerte må vente til siden ser bare nogenlunde ud. Men det gør den ikke!!! Og det vil sige at min tid går med at få styr på layoutet og ikke med at skrive nogle tankefulde og idérige blogs! Æv. Og det jeg ville fortælle handler om spirende forår og haveplanlægning.
Jeg har fået styr på hvad jeg skal have i min køkkenhave, sædskifte, udbygning af højbede og tænker på planlægning af flere legeelementer i haven. Måske må noget af skovhaven vige... Det er snart det eneste sted hvor der er plads. Samtidig er der et haveelement som trænger sig mere og mere på: overdækket vasketøjsstativ!!! Ja simpelthen intet mere spændende og sindsoprivende, men lige som skraldespand og postkasse skal der være plads til vasketøjet. Tørretumpler er bandlyst pga. energiforbruget, men det kniber altså med at tørre tøj i regnvejr... Ja vinter og tidligt forår er i høj grad planlægningstid i min have.

1 kommentar:

  1. Åh, sådan havde jeg det også i starten med min blog, men din side fungerer da rigtigt godt nu. Det var da via etiketterne t.v. jeg fandt denne side. Det vil jeg også eksperimentere med.

    Og så vil jeg skrive kortere indlæg. Jeg er nok lidt "miljø"-skadet og skriver artikler hver gang.

    Dine korte indlæg fungerer rigtigt godt, synes jeg!

    Marianne (Den helbredende have)

    SvarSlet