mandag den 27. februar 2012

Tips, triks og forbybelse

coverDet (i hvert fald tidligere) store bogudsalg er lige om hjørnet, og flere havebøger gør sig til på udsalgslisten. Men i dag impuls-købte jeg denne kogebog med lidt have og basal dyrkningsvejledning, da den også var sat ned. Han er jo en hyggelig og sympatisk fyr, og jeg var nok aldrig kommet igang med hjemme lavet pasta, hvis jeg ikke havde fået en af hans første bøger, for omkring 15 år siden. Indtil videre har jeg blot skimmet og bladret i den, men den virker lovende og der er nogle rigtig dejlige billeder af hans have, køkkenhave, højbede og stenovn!

Jeg har også spottet en bog om kartofler, igen både dyrkning og opskrifter, af Kille Enna. En hel bog om kartofler virker måske af lidt meget, så jeg vil prøve at låne den på biblioteket.

Men ummm..., jeg elsker at drømme og kigge på billeder af haver og planter.

3 kommentarer:

  1. Den har jeg også. Glæd dig til mange gode timer i Jamies have :-)

    Ha´en god aften
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Skøn bog. Jeg har haft lånt den fra bibl. flere gange. Kille Enna kunne jeg også godt bruge, så jeg må vist også et smut på bogudsalg ;-)

    SvarSlet
  3. Birgitte og Ina, det lyder super så er det et godt impulskøb!

    SvarSlet